Nukkekodistani puuttuu niinkin olennainen asia kuin ullakko !
Kaipaan niin kovasti paikkaa minne voi säilöä pientä tavaraa, kuten
remontista jääneitä tapettirullia ja muuta mukavaa. Ei kai muu auta
kuin pärjätä ilman.
Kommentit
Ladataan...
Tervetuloa
Tervetuloa Hellun nukkekotiblogiin. Jätäthän jälkesi käynnistäsi! Täältä voit kurkata harrastukseni historiaa. Olethan jo tilannut blogini?
Kommentit